dinsdag 9 april 2013

Amen !

Ladies & Gentlemen,


Hier word Ik nou helemaal gelukkig van!


Een kast waarbij ik met een diepe zucht zeg: Dank U Welll!

En dan heb ik het niet eens over de killing Hermes collectie van deze jonge dame..
Maar wat een rust...!
Alles maar ook alles heeft een plekje.
Nou kan ik op deze foto niet goed zien of het allemaal dezelfde hangers zijn , maar het valt meteen op dat alles keurig netjes gelijk en op kleur hangt. Verder erg belangrijk en een absolute must in iedere kast; de haken van de hangers wijzen allemaal dezelfde kant op.
Voor de truitjes en schoenen idem dito, erg netjes !

Wat ik persoonlijk anders had gedaan; zijn de laarzen voor de spiegel.
Deze maken doorgang smaller dan het al is, belemmeren het zicht voor de spiegel en zorgen er hoogst waarschijnlijk voor dat ze geregeld der nek breekt, niet handig dus!

Maaaar al met al .. Good Job !

Wat mij betreft een dikke : 9
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten