dinsdag 2 april 2013

Kardashian Closet Madness

 

De Kardashian zusters staan bekend om veel dingen, opmerkelijkst natuurlijk de  zo sappige reality soaps; Keeping up with the Kardashians, Kourtney & Khloe take Miami, Kourtney & Kim take Miami  en Kourtney & Kim take New York waarin wij hun privé leven op de voet kunnen volgen.

De hele wereld is al jaren in de ban van de Kardashian Familie en hun opstootjes. Hun stijl blijft natuurlijk niet onopgemerkt. Ik durf zelfs te zeggen dat dit hun kenmerkt en de hedendaagse trends een andere dimensie hebben gegeven.



" Vandaag nemen wij een kijkje in de “kledingkasten” van de gezusters Kardashian.
Stuk voor stuk A-mazing!
Naast het feit dat ik al duizelig wordt bij het aanzicht van de honderden designer items die me aanstaren. Ben ik erg in onder de indruk van alle 3 de kasten in het geheel. Nou is het niet eens door wijze waarop de kasten op militaire wijze nauwkeurig zijn georganiseerd, want daar hebben ze natuurlijk mensen zoals mij voor.  Maar in dit geval met nadruk door de sfeer die de kasten uitstralen.
In mijn ogen een perfecte en zeer logische aansluiting op het beeld die ik heb van zowel Kim, Khloe & Kourtney afzonderlijk.


Of je nou een kleine een juist een hele grote kast hebt. Ik ben een enorme voorstander van het toevoegen decoratieve items in de kledingkast die je karakter vertegenwoordigen.
Voor de een zijn het boeken, voor de ander is het een prachtige bos Lelies of misschien wel een budah beeldje. Het zijn maar voorbeelden, maar een goede manier om te laten zien hoe makkelijk het is om nieuw energie in een ruimte te brengen en vooral een kledingkast eigen te maken.





Let's start W/ Miss Kim K... Mommy  & Mrs. West to be

Khloe Kardashian-Odom
Kourtney Kardashian


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten